Tuesday, August 3, 2010

devil fren....

kawan...
byk jenis kawan beb....
ada yg dlm kebaikan terselit kedengkian...
huh....mcm ni punya kawan pun ada ke???
kawan yg aku kenal beberapa tahun dlu...belangnya mula ternampak pada tahun ni...
barulah terbuka semua cerita kenapa dan mengapa....
dan selama ni baru aku pikir...
OWH...PATUT laaa.....
hahahaha...mcm ni punya orang pun ada ka...
dengki dlm diam...no wonder laa...
semua aku buat...dia nk buat....

hmmm.....apa nak buat dh nasib....
sabar je laa....
yg aku pasti bukan aku sorang je akan terkena tempias dia...
ramai lagi yg sedang rapat dgn dia ketika ini...
akan terasa apa yg aku rasa...
selama ni aku x pernah bersangka buruk...
tapi...betul lah kata org...kebenaran walau lambat akan terserlah jua....

gud job my devil fren..
tks for evrything u hv done to me...
what u did...u get back....
ADIOS....

1 comment:

  1. what goes around, comes around.. pasti dia akan mendapat balasan yg setimpal ;-)

    ReplyDelete