Saturday, April 10, 2010

pulun kedah pulun....

smlm di bukit jalil
dengan kadar jam tahap sesak
dengan kadar kete sesuka ati mencelah
dengan kadar hati panas je tgk si muka x malu mencelah
aku gagahi jua
akhirnya aku tiba...

mula2 semangat
pastu ilang semangat
bende paling aku x nk tgk
PENALTI

nape msti smpai penalti
sepak punya sepak
gol punya gol
pasukan lawan aku menang

byk sms aku dpt
dari rakan seberang sana
suh aku sabar...
wak luu...
x per2...
kasi can ini tahun
aku ckp menang sbb nasib jer..
diorang x leh terima
ckp aku jeles...
huh....

aku terus pulang
dengan rasa hampa
BERGANDA....

walau kedah sipi lagi nk menang
aku x nk ckp tewas
aku guna istilah sipi nk menang
sbb mmg betul2 sipi je nk menang...
aku tetap di pihak Kedah
tempat jatuh lagikan dikenang....

pulun kedah pulun (aku bg semangat awal2 utk tahun depan)

sekian,




5 comments:

  1. sokongan peminat kedah sokongan sepanjang hayat

    ReplyDelete
  2. biarlah apa org kata...menang sbb nasib ke apa ke...janji n9 menannggggg...Yahooooo!!!!!!





    peminat setiamu....hihihihi....

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. ano,
    menang secara penalti x challenging ok...

    ReplyDelete