Wednesday, May 12, 2010

kenangan tekan punat di PH Alamanda...

dgn kwn2 opismate aku
yang happening...
berduyun2....
menuju ke tempat yg kitaorg rasa
mmg x sah kalu x pegi...

hahahahahaa
mana ada lagik tempat
nk dituju
ketika kebulur
ketika ada nak rasa
ketika nk cekik
ketika nak ngidam
benda yg enak2 saja
itu namanya ALAMANDA....

bila semua ada...
opsss...sorang x der...
apa lagik...
kecoh aku rasa
kat PIZZA HUT tuh..

tengah dok kecoh2
gelak tawa ria gembira
tak hengat dunia..
tetiba...
sorang mamat pizza datang...
dgn senyuman....
kitaorg terpinga2...
(dlm hati masing2..apehal lak mamat ni dtg sengih2)
lantas...
tanpa membazirkan kehadiran
dia kat situ....
aku mintak tolong
snapkan gambar kitaorg boleh???
dgn senyum terpaksa...
dia jwp boleh.....hehehehe

(dlm pikiran aku)
aku ingt...dia dtg
sbb..nmpak mcm kitaorg
susah nk snap gambo
kitaorg sdiri....
biasa..ar....amik buat kenangan...
bukan senang
sorang ABANG OTAI ni nk join...

rupanya2...
dia dtg..sbb...
si ABANG OTAI ni
tertekan @ mmg sengaja menekan
punat kat atas meja tue...
(punat tu ala2 punat kecemasan dlm hospital kalu nk panggil doktor)
lebih kurang cenggitu la rupanya...
so....si mamat pizza tu pun dtg menjelmakan diri
setelah tanpa sedar rupanya punat itu ditekan berkali2....
apa lagi....
sepelaung dgr kitaorg melangsuirkan diri........


2 comments:

  1. kampung btul abg Triple H tu kan kan....hehehehe...malu banget....

    ReplyDelete